Paslaugų teikimo taisyklės ir sąlygos
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės nustato asmens, įsigyjančio prekes ar paslaugas internetinėje parduotuvėje www.kelioneskodas.com (toliau – Pirkėjas), ir Kelionės kodas vykdoma veikla pagal individualios veiklos pažymą, (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas bei
atsakomybę. Įsigydamas prekes ar paslaugas internetinėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių
Taisyklių taikymu.
1.2. Prieš vykdant bet kokių Prekių ar Paslaugų užsakymą internetinėje
parduotuvėje www.kelioneskodas.com (toliau – Elektroninė parduotuvė), Pirkėjas turi atidžiai
perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas tinkamai suprato. Prieš užbaigdamas užsakymą
Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis bei susipažinti su Privatumo politika, o
atsisakius tai padaryti, užsakymo užbaigimas ir Prekės įsigijimas Elektroninėje parduotuvėje
yra negalimas.
1.3. Parduotuvės valdytojas arba Pardavėjas - internetinio puslapio/parduotuvės
www.kelioneskodas.com savininkas ir valdytojas Ingrida Kubilienė, vykdanti individualią
veiklą Kelionės kodas pagal individualios veiklos pažymą Nr.___, registruota Klaipėdoje.
1.4. Paslaugos – tai Pardavėjo teikiamos kelionių planavimo paslaugos, kurios teikiamos pagal
Pirkėjo pateiktą informaciją. Paslaugų turinys apima kelionės metu skrydžių pasiūlymų,
lankytinų vietų, pramogų, nakvynės ir kitas rekomendacijas. Pardavėjas neatlieka kelionių ar
kitų su tuo susijusių paslaugų (pvz. skrydžių, viešbučių ir pan.) rezervavimo ar įgijimo Pirkėjo
vardu ar jo naudai, bei neteikia kitų turizmo paslaugų, kaip tai apibrėžta LR Turizmo įstatyme.
1.5. Prekės - tai Pardavėjo parengti skaitmeniniai kelionių planavimo gidai, maršrutai ar pan.,
kurie Pirkėjui pateikiami jo nurodytomis elektroninio ryšio priemonėmis
4. Sutarties sudarymas ir paslaugų teikimo tvarka
4.1. Elektroninėje parduotuvėje Prekes ir Paslaugas įsigyti gali Pirkėjai – juridiniai asmenys bei
fiziniai asmenys, kuriems sukako 18 (aštuoniolika) metų;
4.2. Asmuo, pirkimo metu sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes
ir Paslaugas šioje parduotuvėje.
4.3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas,
Elektroninėje parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį sumoka už Paslaugas ir/ar Prekes, nurodęs
elektroninio pašto pristatymo adresą, sutikęs su šiomis Taisyklėmis bei susipažinęs su Privatumo
politika, pasirinkęs mokėjimo būdą, paspaudžia užsakymą patvirtinantį mygtuką, ir galioja iki visiško
pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai
Taisyklių ir/ar Privatumo politikai, užsakymas laikomas nepateiktu.
4.4. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto
adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė Sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis, vadovaujantis
LR Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 79 str. 11 d. nuostatomis. Sąskaita faktūra siunčiama el. paštu
darbo dienomis ne vėliau kaip per 6 (šešias) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima Prekes
arba Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis kurjerio
paslaugomis). PVM sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių
atsiėmimo/priėmimo (priklausomai nuo to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas) dienos
data.
4.5. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis (užsakymas) yra saugoma Elektroninės
parduotuvės duomenų bazėje ir laikoma įvykdyta Pardavėjui elektroninio ryšio priemonėmis pateikus
Pirkėjui užsakymą.
2.3.
Paslaugų teikimo laikotarpis. Paslaugos pradedamos teikti Pirkėjui apmokėjus Paslaugų ar Prekių
kainą, laikantis Elektroninėje parduotuvėje prie konkrečių Paslaugų nurodytų įvykdymo terminų.
3.4. Paslaugų ir Prekių kokybė. Kiekvienos Elektroninėje parduotuvėje parduodamos Prekės ir
Paslaugos savybės nurodomos prie kiekvienos Prekės ir Paslaugos esančiame Prekės ir Paslaugos
aprašyme. Paslaugos laikomos tinkamai suteiktomis, jeigu jos iš esmės atitinka Prekės ir Paslaugos
aprašyme nurodytą informaciją ir pateiktus duomenis, kriterijus. Pirkėjo nuomonė, skirtinga nuo
Pardavėjo, paremta subjektyviais ir neaiškiais teiginiais bei argumentais, kurie nepagrindžia paslaugos
kokybės trūkumų, nelaikoma pagrindu teigti, kad paslauga buvo suteikta nekokybiškai.
Paslaugų garantija. Pardavėjas teikia suteiktų Paslaugų garantiją, kurios trukmė – 5 darbo dienos po
Paslaugų suteikimo. Garantija teikiama Pirkėjui elektroninio ryšio priemonėmis per nurodytą terminą
kreipiantis į Pardavėją dėl pateiktos Paslaugos patikslinimo. Tokiu atveju Pardavėjas įvertina Pirkėjo
argumentus ir pageidavimus ir, esant neatitikimui, per 2 darbo dienas koreguoja nedidindamas kainos.
Paslaugų atsisakymas. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Platformoje sudarytos Paslaugų sutarties šia
tvarka:
- Po Paslaugų kainos sumokėjimo – iki Prekės ar Paslaugos faktinio pateikimo, pateikdamas
Pardavėjui rašytinį pranešimą apie Paslaugų atsisakymą be priežasties Pardavėjo nurodytais
kontaktiniais adresais. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui už Paslaugas sumokėtą sumą,
išskaičiavęs iš jos 40 proc. sumos, skirtos Pardavėjo patirtiems Paslaugų sutarties administravimo ir
vykdymo bei perleisto know-how kaštams padengti.
- Po Paslaugų kainos sumokėjimo, jeigu suėjus Paslaugų suteikimo terminui Pardavėjas vėluoja
pateikti planą ir jo nepateikia per 1 darbo dieną po atitinkamo raginimo iš Pirkėjo gavimo. Tokiu atveju
Pardavėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, grąžina Pirkėjui už Paslaugas sumokėtą sumą, išskaičiavęs iš
jos 10 proc. sumos, skirtos Pardavėjo patirtiems Paslaugų sutarties administravimo kaštams padengti.
- Po Užsakymo pateikimo atsisakyti Paslaugų sutarties Pirkėjas gali per 5 darbo dienas, tačiau tik tuo
atveju, jeigu pateiktas Užsakymas iš esmės neatitinka Pirkėjo pateiktų reikalavimų (t.y. daugiau nei
dviem penktadaliais kriterijų) ir Pardavėjas neištaiso Užsakymo trūkumų per garantinį laikotarpį.
3.7. Intelektinė nuosavybė. Paslaugų turinys sudaro Pardavėjui komercinę vertę turinčią informaciją,
know-how. Pateikdamas Paslaugų užsakymus Pardavėjas suteikia Pirkėjui teisę naudotis asmeniniais
tikslais, be teisės perparduoti paslaugą ar kitaip komerciškai eksploatuoti iš Pardavėjo gautą know-
how.
Paslaugų kaina ir atsiskaitymo tvarka
5.1. Elektroninėje parduotuvėje pateikiami Prekių ir Paslaugų atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio.
Paslaugų kainos Elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais. Kainos nurodomos su taikomais
mokesčiais, jeigu Pardavėjas yra tokių mokesčių mokėtojas.
5.2. Už Paslaugas atsiskaitoma naudojantis „kevin.“ mokėjimų sistemų teikiamomis mokėjimo
formomis. Šiam atsiskaitymo paslaugų teikėjui Pirkėjo pateikiami mokėjimui reikalingi duomenys yra
tvarkomi minėto tiekėjo nustatyta tvarka ir sąlygomis, skelbiamomis jo valdomuose interneto
puslapiuose
Prekių ir Paslaugų kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau patvirtintiems
užsakymams Elektroninėje parduotuvėje.
5. Šalių teisės ir pareigos
5.1. Pirkėjas turi teisę įsigyti Prekes ir Paslaugas Elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis
Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
5.2. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir Paslaugas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta
tvarka.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis Elektronine parduotuve, nekenkti jos darbui
ar stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo
apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine parduotuve ir neatsako už jokius
su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
5.8. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir pareigas.
Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, stabdyti ar nutraukti tam tikrų funkcijų, prieinamų Pirkėjui
Elektroninėje prekyboje veikimo specifiką, taip pat keisti Elektroninės parduotuvės vizualinius
sprendimus bei elementų išdėstymą. Atlikti funkcijų pokyčiai neturi įtakos iki šių pakeitimų sudarytų
sutarčių su Pirkėjais vykdymui, nebent toks įpareigojimas būtų numatytas Lietuvos Respublikos
galiojančiuose teisės aktuose.
Pirkėjui yra taikoma Paslaugų kaina, kuri buvo skelbiama Parduotuvėje Užklausos pateikimo metu.
6.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs
apmokėjimą naudojantis elektronine bankininkyste ar elektroninių mokėjimų sistemomis nesumoka už
Prekes per 1 (vieną) darbo dieną.
6.3. Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, turi teisę susisiekti su
Pirkėju užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas
skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos.
6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jei: Pirkėjas nepateikia
Pardavėjui prašomos informacijos Pardavėjo nurodytu terminu, ir/arba Pardavėjui nepavyksta
susisiekti su Pirkėju per 2 (dvi) darbo dienas po užsakymo pateikimo.
Pardavėjas privalo pateikti Pirkėjui išrašytą sąskaitą už apmokėtas Paslaugas.
6.5. Jei Pirkėjas bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali
be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis Elektronine
parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
6.6. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, jas paskelbdamas Elektroninės
parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo
sudaromiems sandoriams.
6.7. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik šių
Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.8. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises ir
pareigas.
10. Atsakomybė
10.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve ir privalo atlyginti
Pardavėjo patirtas išlaidas ar kitokius nuostolius, jeigu jie kyla dėl Pirkėjo neteisėtų veiksmų
Parduotuvėje.
10.4. Už Sutarties, sudarytos naudojantis Elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
10.5. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo
patirtą žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala arba
nuostoliai laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią
žalą ar nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas suvokė, sudarydami Sutartį.
10.6. Pardavėjas tiekia Prekes tik asmeniniam Pirkėjo naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti
parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už
bet kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo
galimybės.
10.7. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į
šiuos tinklalapius per Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
10.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog
Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
11. Asmens duomenų tvarkymas
11.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika, su kuria galite
susipažinti Privatumo politikos puslapyje.
12. Informacijos siuntimas
12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo je pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su Pardavėju raštu siunčia Pardavėjui elektroninį laišką adresu
13. Baigiamosios nuostatos
13.1 Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra
sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės
aktų nustatyta tvarka.
13.3. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis
Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.
13.4. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba
neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių
Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra
apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar
neįgyvendinama.
13.5. Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje įsigytos Prekės ar Paslaugos
Pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
13.6. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
(www.vvtat.lt).
Kelionės kodas
Svajonės turi kryptį. Mes ją parodysime.
Kontaktai
kelioneskodas@gmail.com
+37061174228